Fullt ös…

Japp! Igår hade jag fullt ös på shoppingen, som jag shoppade…

Först drog jag i väg själv till ett center för att strosa runt i min egen takt. Hittade bara bikini till mig själv, regnkläderna fans inte i min storlek och sen blev det skal kläder till lillebror och regnstövlar.

Blev upplockad av mannen som bjöd mig på lunch ute och vidare till Biltema där vi tillsammans shoppade loss…

 

Lite markduk och fiberduk till planteringen som bör bli klar i helgen. Utemöblerna som skall hämtas hem och ställas fram behöver en skyddande pressening. Inför barnens kalas köpte vi en stor pressening som kommer att bli tak över uteplatsen både för solskydd och lätt regn, så vi kan sitta ute om det inte är allt för kallt.

Jo! Det går faktiskt att köpa presenter oxå på Biltema men de visar jag inte här, änn.

På kvällen var det aktivitet på storebrors skola, så där tillbringade vi några timmar.

Kommentera

