Let’s dance

Var det rätt att Ingemar Stenmark vann Let’s dance?

Med tanke på att han fick nior och en tia av juryn så tycker jag att han är den som avancerat mest av alla, från betydligt sämre poäng till nu dessa. Han blev båda bra och duktig på att dansa och JAG hade INTE varit i närheten av det som han presterade.

Marie var helt otroligt duktig, det såg så proffsigt ut och hon fick full pott i ALLA sina danser i finalen.

Så frågan är, var det rätt att Ingemar vann?

Vem är det som skall vinna, den som gör den största resan/utvecklingen eller den som är bäst på att dansa i finalen?

Jag har svårt att bestämma mig för vad jag tycker.

Kommentera

