Påskriset

Här efter påsk när allt skulle plockas undan ville lillebror PYSSLA med påskriset.

Det hade inte hunnit slå ut och jag tyckte väl han kunde få göra det. Jag plockade undan allt annat och han pysslade. 

Någon dag senare funderade jag på vad som hänt med pysslet/påskriset och började leta på hans rum.

 

Det är precis att hans höga säng går in på längde i hans rum, tror där är ca 20-30 cm mellan sängen och väggen.

Där undangömt har han ställt sitt pyssel.

Ibland blir jag så less på ALLT pyssel, kan väll säga som så att jag inte uppskattar det så som han själv, så det där med att rensa ur/ut är liiiite problematiskt. 

Kommentera

