Min DIY lampa

Kommer ni ihåg min söndriga lampa?

DSC_1240

Halva slingan hade gått sönder. Det var jätte tråkigt, för jag tyckte om den och den gav ett behagligt ljus där över öppnaspisen.

Jag har inte hittat någon liknade som jag gillar eller så kostar de jag hittat hutlöst med pengar, men när jag letade på nätet så fan jag detta…

…så i helgen skapade vi…

…blev färdiga och hängde upp…

Nu måste jag bara fundera lite, vet inte riktigt om jag tycker att det är HISS eller DISS!

Det ser iallafall inte så tomt ut nu som innan så tills vidare, tills jag hittar något bättre, får det hänga där.

2 thoughts on “Min DIY lampa

Kommentera

