Påskvecka

Japp! Nu är det Påskvecka. Familjen är ledig, ja alla utom jag då. Jag får jobba men det är ganska skönt att slippa ta det där hemma, det där dagliga, laga mat och så då vår tonåring.

 

Jag är lite slut för tillfället och som ett resultat på det väljer jag gärna den lätta lösningen, så även när jag planterade påskblommorna. Blommorna stod och hånlog mot mig där jag ställt dem tillfälligt, i väntan på plantering, men jag insåg snart att jag inte tänker lägga energi på att hämta gjord och plantera dem. Jag satte tillslut bara ner blommorna MED kruka i ytterkrukan och klämde fast det hela med VÄLKOMMEN skylten.

I bland blir det så. 

På torsdag jobbar jag halv dag och sen är jag ledig tillomed måndag, det blir 4,5 dagar, härligt.

Ha en bra Påskvecka…

Kommentera

