I rasande fart

Ja så gick den helgen oxå i rasande fart. Ingen i familjen var sugna i går på att gå upp och i väg till våra respektive arbeten.

Jag har sådan otrolig låååååång start sträcka när jag vill göra något, så de där blomsterfröna från förra veckan är fortfarande inte i jorden.

 

Istället har jag köpt fler fröer… Till dessa skulle jag ju ha pallkragar att plantera i men kvalitén på de kragar jag hittade var ju under all kretik. Nu skall jag planera vad maken skall handla och så bygger vi själv.

Ja så har jag köpt lite annat som oxå skall fixas till. 

 

Jag köpte några Brudorkieder, passar bra när det är bröllopsdag o allt, de var ju bara att ställa i sina krukor och så vart de klara.

Får nog ta o skriva en ”att göra lista” och beta av en sak per dag. Just nu är det rörigt i mitt sinne, det tar sig uttryck som värk och orkeslöshet i kroppen.

Kommentera

