Müsli 

Tänk att det redan är fredag igen, en helt ledig helg ligger framför oss. Skall bli skönt.

I veckan som gått, gjorde jag egen müsli. Det var storebror som väldigt gärna ville ha och jag ville inte köpa. 

 

Alla i familjen äter som tokar av den, morgon och kväll, så snart är det slut.

 

Själv vågar jag inte äta av den, där är en del mandel och hasselnötter i, jag har en känsla av att det kan blir för mycket nötter för mig. Är rädd för att utveckla min nöt allergi, så onödigt.

Ha en underbar helg, det skall jag.

  

Kommentera

