Upp som en sol…

…ner som en pankaka.

Så mycket energi jag hade i lördags, så mycket jag kunnat få gjort…

…och så totalt orkeslös i går, söndag, helt färdig. Jag bara drälde runt här hemma. Sov någon timme på eftermiddagen i soffan och kl 21,00 la jag mig i sängen, läste lite bloggar och slocknade sidan om iPaden o med glasögonen på näsan. Mannen fick plocka undan efter mig innan han kröp ner i sängen.

Ny arbetsvecka, första dagen är över och det har varit en lugn kväll med familjen.

Kommentera

