Spa weekend 

Här hemma är det rörigt. Inte nog med att mannen går hemma, lillsonen avlusas så börjar storebror visa humör när något inte passar. Jag fixar inte det. Säger jag en sak så är det så. Tror jag har massor att jobba med mig själv om JAG skall klara av att ta mig igenom hans tonårstid.

Långsint är jag med. Inte bra. Det resulterade i att min efterlängtade hotellfrukost blev inställd. Jag hade härförleden klickat hem en hotell weekend till familjen. Jag längtande efter att äta hotellfrukost. Tänk att bara vandra runt vid en frukostbuffé. Först kolla av vad som finns och sen fråga smaklökarna vad de är sugna på.

Fylla tallriken med allt det som ser gott ut……….

Mysigt att komma hemifrån, kolla in en ny stad, andas lite annan luft. Jag hade behövt det. 

Kände dock att det kommer inte att bli som jag tänkt mig, jag är nämligen skitförbannad på sonen.

Men vi var välkomna en annan gång så det tror jag kan bli, kanske lämna barnen hemma…..

Kommentera

