Tre minuter senare…

…är allt lätt att hitta och få tag på.

Hela vintern eller i alla fall denna sida nyår, har jag irriterats på röran utanför vår entré.

Alla vinterleksaker har legat och stått framför barnens sparcyklar och dess förvaringsplats. Barnen har inte kunnat hänga tillbaks sparkarna på sina platser för det har varit så rörigt.

Ingen har tagit tag i problemet…

IMG_3303

…tills jag var själv hemma och la tre minuter av mitt liv på att ändra och organisera.

Drog fram cykelstället kanske en 30-40 cm från väggen och framför ställde jag pulkorna och skidor med stavar i hörnan oxå vid cykelstället. Nu blev det bara snowracerna som ligger framför men man kommer åt sparkarna och cyklarna, vilka används var dag.

Känner mig nöjd med insatsen men ångrar att det tog sådan tid…

Kommentera

