Medan jag städade…

…toaletten i dag, drog lillebror fram sitt lekkök och bjöd mig på många skratt.

Det är så härligt att lyssna på hans lek, lite så där när han inte vet om att man lyssnar. I dag pratade han också mycket med mig undertiden, berättade vad han gjorde.

Han skulle bjuda på någon god mat…

IMG_3264 IMG_3265

…kyckling med fiskbuljong.

Undra om detta var ett sätt att visa vad man kanske inte vågar säga. Det är super länge sedan han lekte med köket och i veckan hade jag fått klartecken att sälja det.

Nu är jag dock lite osäker. Får nog avvakta ett tag. Mysigt hade vi i alla fall där när vi åt vår kyckling med fiskbuljong 😉

One thought on “Medan jag städade…

  1. Såg ut att varit en festmåltid, och nog är det så, här skulle lekskåpet bort, men senaste två veckorna har Luran plötsligt börjat leka med det igen! Så det får vara kvar 🙂

Kommentera

