En kväll…

…i min smak.

I går när jag kom hem var jag trött och frusen. Hade tur som planerat in en restmiddag för familjen. Färdig korvgryta från frysen och så skulle jag bara koka ris till. Massor med grönsaker fanns i grytan, så inte ens det behövde jag fixa med.

Maken tog hand om disken och jag tappade upp ett bad. Ljuvligt. En mask i ansiktet och så ner i det varma vattnet. Koppla av. Slumra lite.

Sen fortsatte såklart den avslappnade stilen. I soffan. Hårinpackning. Med mitt varma ingefärcitronvatten. Annorlundafamiljerna och Djurräddarna. Kul och intressant.

Maken hoppade i säng ganska tidigt och när storebror oxå hoppade i säng satt jag själv. Tid för bloggläsning.

En ljuvlig och avkopplande kväll…

Kommentera

