Wunderbaum till tvättmaskin och torktumlaren

I dag har jag haft tvätten ute i den friska luften.

IMG_3252

Det känns som ett vårtecken, även om det är vinter och borde vara snö ute, men är det barmark och soligt, är det bara att hänga ut.

Finns det wunderbaum till tvätt och torktumlaren?

Jag vet inte vad jag skall göra med tvätten. Har inga problem med kläderna, tycker inte att de luktar konstigt. Sängkläder och handdukar däremot tycker jag luktar skunk. Får ingen rätsida på det.

Har precis tagit in tvätten från där ute och huset borde fyllas av väldoft men jag tycker det känns konstigt.

Hoppas det är JAG som har problem med näsan. För bara en vecka sedan körde vi tvättmaskinen med speciellt medel och i går gjorde jag rent alla utlopp från maskinen, obefintligt smutsigt.

Det första mannen åker på i kväll när han kommer hem är att sniffa på tvätten.

One thought on “Wunderbaum till tvättmaskin och torktumlaren

Kommentera

