Bloggen

I dag satte jag mig ner vid datorn, fixade lite och skulle leta efter MIN layout på bloggen, den som försvann för mig härom dagen.

Nu kunde jag scrolla så pass mycket så att jag hittade layouten Misty Look OCH jag kunde förhandsgranska men tyckte faktiskt att denna nya Misty Lake är bättre nu.

La in MIN bild i sidhuvudet och nu känns det gött att vara överens med bloggen.

Alltså paddan är bra men det finns vissa saker som fortfarande är bäst från datorn.

Lika så bildhanteringen. Ändra storlek på bilden fungerar inte från padda el mobil, inte heller att använda en redan uppladdad bild. Det måste göras från datorn, ja eller att gå in i Safari, meeeeen det är ju så pilligt. Lätt skall det vara.

2 thoughts on “Bloggen

  1. Det är jättemycket jag inte kan göra från surfplattan, kolla mailen till exempel. Tycker att en sån vanlig sak borde funka, men icket. Men toppen du har fått din blogg som du vill ha den! Så fint och påhittigt med fotavtrycken! 😀

Kommentera

