Mannen har lämnat mig…

… nu är det bara jag och barnen.

Hur skall vi få till detta. Morgnar, frukostar och på klädnad. Skollämnande. Och komma till jobb i tid.

Kvällen med alla aktiviteter. Matlagning. Läxläsning. Hemma fix. Kvällsmacka. Kvälls träning. Och så mycket mer.

Tur han kommer hem på fredag igen. Kör en tur med buss. Från söder till Sundsvall. Det kom plötsligt, men passar bra då nästa vecka inte är så fullbokad på hans företag och det som var inbokat nu, kunde flyttas.

FLEXIBILITET är jag inte så duktig på. Det beror på hur mycket det påverkar MIG. Känner jag att jag lägger pusslet, går det bra, men får jag inte till bitarna omgående så är det lätt att jag får migrän och slocknar i soffan.

Kommentera

