Mitt klick finger…

… har varit igång igen.

Den här gången var det inte kläder.

Blev så sugen på att kolla in, Disney on ice, med familjen. Har ju varit en period med mycket av den varan på Face Book och ja jag blev lite sugen.

2015/01/img_0317.jpg

Började googla, men fick ju lägga ner det där, sista dagen i dag för detta året. Bra framförhållning eller?

Så trillade jag över något annat. Frågade maken. Fem minuter senare var det beställt.

Klick klick….

Om några veckor är det dax. Jag återkommer om det efteråt. Ni får vänta. Sorry.

2 thoughts on “Mitt klick finger…

  1. Så synd ni missade Disney on Ice 😦 Hörde att det dock var ganska dyrt där, lite popcorn tog de 90 kr för, 120 för sockervadd. Helt galet! Men däremot blir jag ju nyfiken på vad du klickade hem 😀

Kommentera

