Amen så…

…sur jag blir på mig själv. Redan efter nyår tänkte jag att mina naglar behövde filas ner något, de var för långa och det är inte bra, för rätt som det är, så får man en spricka någonstans. Men så var där ju ett kalas….jo men visst ville jag ha långa naglar då. Och sen blev det inte av, tänkte, men glömde lika snabbt. Så hände ju det som inte fick hända…
IMG_0323
Ber om ursäkt för bilden längst ner till höger. Annat ljus. Och med lagad nagel. Jag fick ju fila ner dem alla lite grann. På den söndriga la jag en väv och så pensla jag med nagellim. Klart det skulle fastna något brunt skumt skit i klistret, jag har nämligen bara ofärgat nagellack på mina naglar, gillar inte färg, så det syns ju så bra 😁 Hoppas detta håller tills skadan har vuxit ut lite. När skall jag lära mig, att ta tag i saker med en gång, så jag slipper bli sur på mig själv?

3 thoughts on “Amen så…

Kommentera

