*/100 till midsommar…

Har du också sett den formuleringen ute på nätet, Face Book och bloggar??

Att hinna med 100 pass träning innan midsommar. Tydligen inget bestämt träningspass. Bara att det skall vara i 30 minuter och kräva en dusch efteråt.

Jag tänker gå på det. Jag tänker INTE gå ALL IN men jag tänker ha det som en målsättning.

Har räknat ut att jag måste göra 4pass varannan vecka, 5pass varannan vecka för att få till det. Våren består av många mysiga husvagnstillfällen och då motionerar jag inte på det viset. Men jag tänker som sagt ha det som en målsättning.

Därför tänker jag inte anmäla mig någonstans för det utan kör det lite lagom skymundan här hemma. Skriver upp det på en papperslapp för att hålla räkningen. Kanske skriver jag om det här i bloggen. Kanske på sidan för vikt.

Iaf så har jag tom i dag fixat 3/100 och har bara räknat denna vecka för jag kommer faktiskt inte i håg vad jag gjorde förra veckan.

Har du gått med i något??

 

Kommentera

