Massage

I dag har jag haft en ledig dag, barnen har haft studiedag och maken är arbetslös, dvs inget jobb inplanerat. Det börjar komma igång för honom men än är det bara på offert stadiet och ligger lite på framtiden. Några körningar är oxå inplanerade, i framtiden, men just nu är det lite lugnare.

I morgon börjar alvaret för mig och barnen, jobb och skola. Härligt med rutiner iaf för barnen. I säng i tid, upp i tid, inget godisätande och mycket annat.

Barnen har myst runt i dag, lekt med kompisar och maken har spray målat några lampor och jag själv har passat på att utnyttja en gammal födelsedagspresent, ett presentkort på massage. Helkroppsmassage. Ljuvligt.

Under kvällen ställde jag mig på gå bandet och tänkte motionera men kroppen hade lite konstiga känslor för sig, så jag valde att ta det väldigt lungt. Vet inte om det är bra el dåligt att motionera efter masage.

Jag måste se till och bättra mig på bandet och äta bättre. Hoppas jag löser det.

2 thoughts on “Massage

Kommentera

