Drömmer vidare…

Har du läst mitt förra inlägg….

Jag fastnade vidare i datorvärlden, Face Book och en reklamlänk…REA REA REA

Jo jag hamnade på en postordersida med rea på kläder och vipps hade det gått en timme till och jag 1500kr fattigare.

Upps!

Men hade jag nu fattat sidan lite snabbare hade det gått lite fortare och jag hade sparat massor med tid. När jag varit inom och kollat ett plagg klickade jag mig tillbaka ut och så fick jag skrolla förbi alla plagg jag redan kollat en gång på. Man kunde ju klicka på ett lite hjärta, favorit, och när man kollat igenom ALLT kunde man gå in på sina favoriter och kolla plagg för plagg, plocka bort det man inte ville ha och köpa det man ville ha.

Så mycket fortare det gick när jag väl hittade den funktionen.

Nu får jag nog stänga datorn.

2 thoughts on “Drömmer vidare…

  1. Hoppas du blir nöjd med allt du får hem 🙂 Jag skulle gärna beställa mer kläder på nätet än vad jag gör, är ju ofta lätt göra fynd där! Men jag är så lat, så jag fasar för att kläderna inte ska passa och då måste jag returnera dem och det känns sååååå jobbigt bara att ens tänka tanken… :/

Kommentera

