Decomax decorsprits

För några dagar sedan skulle jag sortera och röja i mitt arbetsrum, det behövs nämligen mycket väl. Mitt arbetsrum är ett rum som jag sälla prioriterar och ett rum där jag bara slänger in bra att ha saker, för att sedan bara glömma.

Jag är en fena på att slippa sortera och ta beslut.

Så då för några dagar sedan började jag med det jag tyckte var viktigt. Stämma av fjolårets budget mot verkligheten och gör en ny budget för det nya året – 2015. Det var ju säkert rätt beslut men kan ju lova att det inte blev sorterat och röjt.

I dag var det alltså dags att prioritera arbetsrummet igen. Överst på bordet låg det en hög med tidningar och frågan vart ju varför jag hade sparat dem????? Behövde jag egentligen veta, jag hade ju glömt, kunde ju knappast vara något viktigt då.

Jag började alltså bläddra. Snart fastnade jag för en sida med den här produkten…

decomax-lime-lekue

Men hur var det nu då?? Då för ett tag sedan när jag gjorde maränger (läs här) hade jag ju behövt en sådan, samt att jag blev rekommenderad den av en läsare och jag fick från jobb i Julklapp ett presentkort på Cervera till ett värde av 500kr. Jag började googla lite, ville veta vad den kostar, om den finns på cervera osv.

Men vet du. Jag är lite snål. Den är säkert jätte bra. Jag kommer säkert att ångra mig om jag inte köper den. Jag kommer säkert till att vara super nöjd med den om jag köper den. Men jag tycker det är FÖR MYCKET PENGAR för något som används, här hemma, så lite.

Finns det en kopia av den…..var då?????

I alla fall så fastnade jag vid datorn. Det finns ju en uppsjö av produkter i märket. Om man sen Googlar på Decomax decorsprits så dyker det upp en ännu större uppsjö av olika bak & matbloggar och drömmarna börjar skena iväg på en.

Behöver jag säga att den där sortering och röjar dagen i mitt arbetsrum försvann i ett nafs.

Brukar ni också försvinna bort från det viktiga mot något annat som verkar roligare?

2 thoughts on “Decomax decorsprits

  1. Haha, jag är likadan, drömmer mig gärna bort om roligare saker än att städa o rensa! Nu fick jag iofs min decomax i julklapp, men jag är fortfarande väldigt nöjd med den. Bla kan man spritsa potatismos med den för att få till ett litet roligare upplägg på tallriken, på så sätt använder man den även lite oftare 🙂

Kommentera

