Fastlagsbulle

Japp i dag har jag ätit årets första semla.

Det var min mor som kom hem till oss med vars en semla. Så himla gott alltså. Nyttigt dessutom precis som allt annat jag har stoppat i munnen den sista tiden. Not. Men gott.

I mina ögon är det fortfarande festedagar och dessa får man lov att njuta av. Jag tänker liiiite men inte super mycket, men jag och min mor delade på en semla och genast blev det något färre kalorier.

Besviken är ja på min förkylning, den är bättre men jag har inte orkat gå på mitt band men här nu efter helgen börjar mitt allvar igen. Så ofta jag hinner skall jag ställa mig på bandet.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f1d/29707196/files/2015/01/img_3084.jpg

Men som sagt i dag har jag njutit.

Kommentera

