Något bättre i dag

Jodå! Lite bättre är det i dag. Kurera mig med Ipren för att fungera lite någorlunda.

Har jobbat halva dagen i dag oxå.

Har planerat Nyårs menyn mm och inköpslista.

Har slängt sorterat återvinning.

Har helg handlat.

Har lagat mat.

Har duschat.

Har rört ihop Nyårs godiset.

Nu har jag fastnat med ändan i soffan med lillebror framför tvn. Näsan läcker, huvudet dunkar, halsen svider, ögonen tårars och jag känner mig väldigt bedrövlig.

Det blir en tidig kväll för min del kan jag lova.

Kommentera

