Snörvel snörvel

I dag orkade jag med en halv dags arbete sen packade jag ihop mina saker, t o m lunchen följde med hem igen och åts här hemma.

Maken hade nästan precis kommit hem från nattjobbet när jag kom hem så det var verkligen till att snörvla tyst. Jag intog rygglägge i soffan, orkade inte något annat.

Fast är det inte konstigt det där när man skall vila, då ringer telefonen i ett, man hinner precis slumra till så väcks man med ett ryck och får börja om igen.

Tre telefonsamtal och en Ipren senare mådde jag väll tillräckligt för att orka äta middag….köpe hamburgare.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f1d/29707196/files/2014/12/img_0279.jpg

Lillebror och jag har landat i soffan igen, blandar lite paddande med tv-tittande. Jag håller ganska låg profil i dag. I morgon skall jag försöka komma upp igen, köra en halv dag på jobb och sen hem för förberedelser inför Nyår.

Behöver jag säga att jag är nöjd med att vi valt en lugn hemma afton, bara vi vår lilla familj. Än har vi inte planerat maten men jag har mina önskningar men vet inte om mannen tycker som jag, vi får se, får kanske bero på vem som skall tillaga maten…..

Kommentera

