Atjo prosit

Ja så låter det om mig i dag, som jag snörvlar. Värre lär det ju bli men just nu går det och jag hoppas mina två arbetsdagar här nu kommer att gå bra. Håll tummarna för mig.

I dag har vi varit runt lite. Lämnat tillbaka några julklappar som inte blev lyckade, köpt nya som de skulle varit från början och något nypåkommet.

Dessutom har vi varit på det blågula varuhuset för lunch och soffbordsköp till storebror. Har man en soffa måste man ha soffbord till och fick man nu helt apropå en peng av mormor så har man ju råd.

Hemkommen, lite trött och frusen, lite tycksyndommigfiling ja då värmer man lite glögg och häller upp i STOR mugg.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f1d/29707196/files/2014/12/img_3052.jpg

Atjo atjo prosit…..

2 thoughts on “Atjo prosit

Kommentera

