Tacksam

I dag är jag så super tacksam.

Dagen har fortsatt kantas av lus. Vi har kammat oss i dag igen.

Värst är det för storebror. Det är svårt, så jag hoppas medlet verkligen tar död på allt. Längtar lite till när vi skall schamponera oss igen.

När jag kammade lillebror i dag, insåg jag att det måste vara han som fått det med sig hem. Jag hittade tomma ägg hos honom. Tre stycken hittade jag. Inget annat. Var dock stressad så jag skall kamma i morgon igen.

Själv var jag hos min underbara frisör. Efter stängning tog hon emot. Hon kammade igenom mitt hår. Hon om någon vet hur allt ser ut, hur de rör sig mm. Hon hittade INGA levande lusar, INGA nya ägg och INGA tomma.

Det känns så jätte gött, så skönt och jag är sååååå tacksam för hennes hjälp.

One thought on “Tacksam

  1. Hugaligen, löss…brrr…! Har varit förskonad från det och liknande äckligheter som springmask o dyl, hoppas verkligen det fortsätter så. Hoppas ni är av med de små krypen nu och aldrig behöver få dem i huset (och håret!) igen!
    Trevlig andra advent 🙂

Kommentera

