Jag har ont

Usch! Jag har börjat få ont. Ont i mina händer. I fingrarna. I knogarna och första leden efter knogarna.

Ont, det gör ont. Inte vrål ont utan molande ont. Lite hela tiden. Lite jobbigt när jag skall sträcka ut fingrarna helt eller när jag skall knyta händerna.

Nu undrar jag klart om det är någon typ av reumatisk värk eller om jag möjligen ligger och spänner/knyter mina händer på nätterna utan att jag vet om det. Jag är ju stressad av all runt mig som jag inte kan påverka, så det kan ju vara så.

Så i går kväll passade jag på att softa i soffan med lillebror, storebror var på gitarr spelning och kompisar och mannen gick av jouren, så han var på stationen på utbildning.

IMG_2908.JPG

Skönt att få mysa till det på kvällskvisten med lillebror, tända lite ljus och kolla lite på tvn.

2 thoughts on “Jag har ont

Kommentera

