Frossa helg

Fy vilken frossa helg detta blev. Inte bra alls.

Fredagen blev en massa nötter till godis framför tvn. Bra fett men i alldeles för stor mängd. Massor med paranötter, något som jag bör hålla mig i från då jag har en viss tendens till allergi för dem. JAG ÄLSKAR DEM ända tills halsen börjar klia lite och andningen är lite besvärlig. Nötter är ju ett mellanmål och inte godis, så jag var propp mätt när jag gick till sängs.

Lördagen bjöd maken på sin goda äpple paj och efter det blev det nötterna som var kvar från fredagen och en påse algrens bilar.

Söndagen blev det resterna från äpple pajen och glass, men där var jag duktig och valde bort glassen.

Jag är sjukt glad över att jag har fredagen som min vägdag, tänk om det vore söndagen. Jisses vad jag hade mått dåligt då. Upp 0,8kg. Nu har jag en hel vecka på mig att bränna av det.

Men gott har det varit.

Kommentera

