Nya tankar kring vitrinskåpet

I helgen har jag googlat, skåp, linneskåp, vitrinskåp och en massa annat. Vet inte hur många olika sidor jag varit inom men inte hittat DET jag söker.

Konstigt, har en bild på näthinnan men vet inte från vart.

Frågade maken i dag om man kunde göra något med glasen i vitrinskåpet, den på bild i ett tidigare inlägg. Måla? Han trodde kanske på att sätta fönsterfilm på. Sådan film som man brukar ha till bilar. Vi har en bit liggandes här hemma, får ta med den till Jysk och test hålla.

Annars funderar jag på OM jag skall ge mig, tänk om? Har jag något jag vill visa? Vad kan jag visa? Jag går runt och öppnar en massa skåpsluckor för att se vad jag/vi har, men det är inte mycket att visa.

Gaaaaaaa…..

Kommentera

