En stunds vila…

…har satt mig ner i soffan med en filt runt mig, kopp kaffe i ena handen och iPhonen i andra handen. Är helt slut. Har ont i armarna.

Har varit och shoppat. Känns skönt. Makens klappar är färdiga, kanske det blir en strumpa eller två oxå men det STORA är klart. Under hösten låter vi bli att köpa sådant som man skulle kunna köpa först till Jul och därmed får även vi vuxna öppna klappar julafton. Annars köper vi inte direkt något till varandra, vi har ju allt och annars köper vi ju det när vi vill ha det.

IMG_2871.JPG

Det blev någon liten klapp till barnen och så hittade jag lite kläder till dem, får se om de godkänner det. Kan bli så att jag måste lämna tillbaks oxå.

Det blev lite till mig med. Jag skulle ha tag i svarta byxor men de fanns inte i min storlek, så jag valde ett par blå, upps…. Hittade en tub halsduk som jag tänkte testa. En lite större variant av bolero, har jag inte haft tidigare så det var dax och till den hade det varit bra med de svarta byxorna. Jaja, nu får jag anledning att åka i väg igen.

Ny skall jag mysa, snart dax att hämta lillebror och sticka till simskolan.

Kommentera

