Shopping

I eftermiddags sysselsatte jag mig med räkenskaperna för denna månad. Betalde räkningar och sorterade pengar. Det blev några kronor att spara, i alla fall innan jag hittade till H&Ms hemsida.

Jag klickade hem lite kläder. Nu hoppas jag att jag har lite mera tur än jag hade förra månaden, upps, det börjar bli en vana, när jag klickade hem lite från Halens. Blev inte riktigt nöjd när jag fick hem kläderna.

Även om jag inte var så nöjd, tog jag på den ena skjortan i dag när vi skulle på kalas och där fick jag faktiskt lite beröm för skjortan. Kul, speciellt eftersom den inte kostade mer än 49kr.

Det är tur man inte är gjord av pengar, det finns så mycket man skulle kunna klicka hem men åt andra sidan hade man sluppit sitta och räkna, Elle Belle Bi, för att välja vad man skulle beställa. Tänk att kunna beställa hela höstens kollektion, hänga in i en stor ”walk in closet” och sen bara välja och vraka när man skall ta på sig på morgonen.

Jaja! Drömma kan man ju.

Kommentera

