Haveri…

… och nakenhet.

Min iPhone har gått sönder. Den är död. Den är stendöd. Den går inte att få igång.

Det är en företags telefon och just nu sitter jag i händerna på chefen. Han bestämmer. Jag vet inte riktigt vad jag kan vänta mig framöver.

Just nu har jag en gammal avdankad begagnad iPhone 3.

Men helt ärligt, hur roligt är detta?

Jag saknar min telefon. Jag vill fotografera. Jag vill Face Booka. Jag vill blogga. Jag vill läsa era bloggar. Jag har andra nätsidor som jag vill ha koll på.

Det är så smidigt i min telefon. Det går så fort. Den är liksom så lätt tillgänglig.

Det är två veckor sedan jag säkerhetskopierade min telefon, så mycket är OK, men några bilder, de från denna helg, de kommer jag att sakna. Kan inte blogga om dem.

Jag känner mig NAKEN utan MIN telefon.

Kommentera

