Migrän

I bland blir det allt lite tokigt. På jobb fick jag huvudvärk och det börjar ta uttryck som migrän. Det känns inte bra, nu när jag skall vara själv med barnen.

Men det är väl så att det är oron om att vara själv som tar sig uttryck i migrän. Nej, jag brukar inte vara själv och ta allt, känns som om jag är en parhäst, en som inte klarar mig utan min andre hälft.

Så det är nog bra för framtiden, det där med att vara själv, rodda allt.

Bara jag fick bort huvudvärken, för det är jobbigt.

Kommentera

