Ipad recept

På kvällarna när jag sitter framför tv:n och läser mina favorit bloggar på bloggen och kommer över mat el bak recept, är jag ganska lat.

Jag skärmdumpar alla recept.

IMG_0174.PNG

Så här ser det ut i bland mina bilder på paddan.

Jag har recept överallt. Här i paddan, bland bilder och i appen pages. I en tidskriftssamlare på diskbänken. I tre olika receptpärmar i köket. I en tidskriftssamlare inne på mitt skrivbord. Några på skrivbordet liggandes. Behöver sortera. Behöver ordna o fixa.

Blir kanske under vintern med mer inomhus aktivitet.

Hur gör du med dina recept? Organiserar med en gång?

3 thoughts on “Ipad recept

  1. Jag har lösa pappersrecept i en fin mapp som jag SKA baka/laga nångång för att se om de platsar i min blogg. Och sen har jag en drös i telefonen också, skärmdumpar o genvägar. Hå, hå, ja, ja…

Kommentera

