Svinkallt

I går kväll satt jag uppkrupen i soffan med en filt om mig, i pyjamas med långa byxor och raggsockor på fötterna. När jag la mig i sängen följde filten med in men jag hade svårt för att få upp värmen.

Höst….ja så är det nog.

Termometern i morse vid kl 07,40 visade på 3,6, det är inte varmt ute nu på morgonen.

IMG_2797.JPG

Det blev helt klart vantar på händerna när jag skull cykla till jobb.

IMG_2799.JPG

Känns liiite tidigt med vantar i september men det är olidligt att frysa på väg till jobb.

2 thoughts on “Svinkallt

Kommentera

