Ledig dag i dag

… gud himmel så skönt att kunna säga det utan att få ångest över de som tycker att man då skall ta hem sina barn från skolan. Mina barn har alltid tyckt om skola och fritids, de vill INTE hem när jag kommer, det är alltid för tidigt när jag kommer.

I alla fall. Jag prioriterade mig själv och gå bandet, det har jag inte gjort de andra dagar denna vecka. En lite runda till butiken för att fylla på lite som tagit slut i kylskåpet. Kokat ärtsoppa till i morgon.

Hämtade hem lillebror tidigare, direkt efter skolan slutade kl 13. Det var för tidigt, enligt honom. Klocka 15,00 var vi på badhuset och nu har simskolan dragit i gång igen. Hoppas han lär sig simma.

Kvällen har inte varit rolig med stor sonen, ja inte på grund av honom, utan på grund av skolan. Tänk att man måste bli tigermamma……och vart är tigerpappan tro?????????

One thought on “Ledig dag i dag

Kommentera

