Strumpor

Nu har jag tagit på mig strumpor.

IMG_2754.JPG

Fast jag vet inte. Jag fryser som bara den ändå.

Jag vaknade i morse med migrän. Trodde inte jag skulle kunna ta mig till jobb. När jag gjort vid mig mådde riktigt illa och fick vända tillbaka till sängen. Maken gjorde frukost och tog barnen, tack för det, för då kunde jag koncentrera mig på mig själv. En knäckemacka senare fungerade jag någorlunda. Jobbedagen har fungerat riktigt hyfsat, känner mig dock lite seg men att gå hem efter middag som jag trodde i morse blev inte aktuellt.

Ny får vi se vad kvällen erbjuder. Tända lite ljus, svepa in mig i en filt och läsa lite goa bloggar.

Kommentera

