Den gröna grodan

Det är den första september i dag, det går fort nu, snart är det riktig höst.

Än har jag inga strumpor på fötterna. Jag går i sandaler, men de korta byxorna ha fått ge vika för de långa.

När jag såg reklamen från Coop denna vecka, då tänkte jag på vår groda, han älskar grönt.

IMG_2684.JPG

Mannen körde inom på väg. Vår groda blev överlycklig. Tänk att man kan älska denna färg så mycket, tror det var jag som introducerade honom till färgen. I alla fall så vart det -ta tre betala för två. Ett par stövlar gratis är inte helt fel.

Nu är vi redo…

2 thoughts on “Den gröna grodan

  1. Svårt det där med kläder nu, ena sekunden är det iskallt o nästa varmt o strålande sol. Ang din fråga hos mig om en lchffralla ska jag försöka svara så gott jag kan. Frallan får inte innehålla någon form av socker eller gluten, alltså inga vanliga mjölsorter, då de innerhåller för mycket kolhydrater. Mandelmjöl eller kokosmjöl är de jag brukar använda när jag bakar. Hoppas det är en ”riktig” lchffralla för de är inte lätta att hitta ute i butikerna. Kramisar Tina

Kommentera

