Trött och frusen

Usch! Jag är så trött och frusen av mig. Inte trött och frusen som sjuk utan bara trött och frusen. Det brukar gå bra på förmiddagen men sen efter lunch då är jag helt färdig. Jag vill bara dra täcket om mig och sova. Vet inte hur många gånger jag somnar i soffan och sover bort någon timme. Tänk så mycket jag kunde få gjort istället.

I dag har jag i alla fall bytt sängkläder i alla våra sängar och längtar tills jag skall få krypa ner mellan lakanen.

20140712-144854-53334097.jpg

 

Älskar dessa sängkläder från Jysk och skulle vilja ha flera men vitt är inte min melodi och det beiga blir så tamt i vårt sovrum.

Kommentera

