Julklappar

Har du börjat köpa Julklappar?

Jag har 😉

I går var det tvunget att handla kläder till barnen. Den store killen hade inga långa byxor och det börjar bli dax för det vissa dagar.

Det var ju både rea och ta 3 betala för 2, så det blev ju kanske lite mer än tänkt men det behövs ju på lång sikt och det är inte illa när man tänker på att vi FÅTT nått par byxor och några tröjor.

IMG_2672

Ja just, Julklapp. Där stod jag med två pyjamas till lillebror och bad honom välja. Han ville promt ha båda. Han fick nöja sig med den ena men eftersom han så gärna ville ha den andre oxå köpte jag den som julklapp. Maken fick gå vidare till nästa butik med barnen medan jag gick till kassan.

IMG_2671

 

Nu har har det alltså börjat…..

 

 

 

One thought on “Julklappar

  1. Jag har inte börjat köpa julklappar men de har börjat önska sej, åtminstonen den yngsta.
    Jag ville bara meddela att min blogg fått ny adress, ett liiiiiten extra bokstav på slutet men iallafall. Så du hittar till mej 🙂
    Ha det fint! (och som vanligt måste jag skriva fel mailadress här nedan…jädra wordpress som inte kan tappa minnet)

Kommentera

