Vikten

Precis som sig bör har jag gått upp ca 3kg på semestern. Inte alls konstig då jag inte har orkat och träna, ätit massor med godis och inte alls tänkt mig för med något. Jag har helt enkelt njutit av det goda.

Efter en vecka hemma och det mesta är nu undanplockat och vi har kommit ikapp med allt här hemma, är det väl bara dags att starta upp hösten. Nu går vi in i sista av 8 lediga veckor, vill inte alls börja jobba men samtidigt skall det bli skönt att komma i gång med alla rutiner. Så i dag ställde jag mig på gåbandet och min plan är att denna vecka gå lite långsamt, bara för att komma i gång liksom.

Håll tummarna för mig…

Tror jag skall skriva ut lite av sommarens bilder av mig, dubbelhakan är väck och midjan är smalare än höfterna. Behöver jag säga att jag är lycklig över det resultatet 😉

 

 

Kommentera

