Ännu mera morr…

Kommer ni i håg att jag köpte handdukar på Hemtex för ett tag sedan?

20140502-110210.jpg

 

Fast de flockar så rysligt så att hela badrummet är svart efter användandet och vi skall inte snacka om kroppen hur den ser ut. Att sätta in linser i ögonen är en lögn, det går inte om man inte har en handduk till.

Ringde till Hemtex och förhörde mig. Ja jo de vet om problemet och det har med infärgningen att göra, speciellt på svart och röd, de starka färgerna. De behövs tvättas upp till 5, FEM, gånger.

Skall bli intressant….blir det inte bra lämnar jag tillbaka dem.

Jag köpte för ett tag sedan handdukar till husvagnen på Jysk och de har hållit måttet, är dock lite osäker på den svarta färgen.

20140625-104720-38840070.jpg

Får kanske bli sådana om inte Hemtex handdukarna slutar att flocka.

Så bloggar jag inte, vet ni vad jag gör, TVÄTTAR.

Kommentera

