Egna fiskpinnar

Jag blir lite så där glyttigt glad när min familj godkänner min mat och är den helt från grunden blir jag ännu gladare.

Kan inte påstå att vi äter jätte mycket halv och helfabrikat men visst händer det både en och två gånger i veckan.

I dag gjorde jag egna fiskpinnar och egen kall sås till.

Torskblock som fick halvtina och skäras i mindre delar som vändes i ägg och ströbröd, stektes.

Gräddfil med dill och saft från 1/2 pressad citron blandat med salt och peppar.

Till detta hade jag nypotatis. Faktiskt riktigt gott.

Kommentera

