Den underbara helvetes veckan…

….är här. Det handlar inte om kvinnoveckan, den röda veckan utan det handlar om veckan där jag har som mest inplanerat. En vecka som i sig handlar om glädje men om den inte är rätt planerad ligger jag med en sjuhelvetes migrän. Jag klarar inte stressen. I går fick jag lite känning av migränen, stress och väderomslag fungerar inte, det är kört, fast den här gången lyckades jag häva den med migränmedicin och ett jävlar anamma.

Jag har helt lagt ner viktresan, den som är kvar, jag jobbar ingenting på den just nu. Får ta upp det om en vecka om det fungerar.

På jobb har jag det lite lugnare, får jobba på att andas, ta djupa andetag här på jobb, så jag är redo inför hemma kvällarna.

Kommentera

