Träning

Jag har slarvat med både träning och kosten den senaste tiden. Har gått upp lite, ett halvt kilo, inte mycket men retfullt när man vill neråt.

Hörde någonstans att man ökar sin förbränning om man tränar tre eller flera gånger i veckan. Denna vecka har jag lyckats fp till två träningstillfällen och räknar kallt med ett pass i kväll. I morse såg det lovande ut på vågen 😊

20140507-130122.jpg

Jag har ju inte bara mitt gåband att gå på utan även gummiband att dra i. Nu måste jag sätta mig och läsa ordentligt i boken, behöver några övningar som tar bort gäddhänget och på insidan av låret där sitter ju en hel del fett.

Kommentera

