Shopping

I veckan när jag var ledig drog jag i väg på shopping.

Hemtex fick mig att gå in och fundera lite närmre på om det behövdes nya handdukar.

Visst hade maken deklarerat att han tyckte det var sista gången vi skulle använda de svarta handdukarna till badrummet? Kunde inget annat än hålla med honom. De har helt tappat både form o färg. Köpta på Ullared för en billig peng och ja….man får vad man betalar för….oftast.

Hemtex kör denna vecka med Köp två betala för den billigaste. Dessutom får man 100kr rabatt om man handlar för över 500kr.

20140502-110210.jpg

Jag köpte två nya badlakan och fyra mindre handdukar. Fick rafsa ihop klämmor till bordsduk för att komma upp i femhundra och få ytterligare hundra kronor i rabatt.

Summan stannade tillslut strax över fyra hundra kronor och jag var super lycklig över mitt shoppingfynd.

2 thoughts on “Shopping

  1. Bra fyndat! Jag gillar Hemtex, de har oftast ganska vettiga priser tycker jag 🙂 och skönt få byta ut lite hemma ibland!

    Hittills har jag bara kört cardio-delen hemma, förutom ett pass på gym (crosstrainer). Men bara det blir lite varmare ute ska jag springa ute, tror det ger mer än att kuta mellan väggarna här hemma :p

    • Japp, Hemtex är bra. Andra handdukar jag handlat där hänger med efter flera år men sängkläder därifrån vet jag inte om jag vill rekommendera eller i alla fall inte de jag har köpt där, dyra och dåliga efter några tvättar.

Kommentera

