Myrinvation

Vi har haft myrinvation i huset och dagen användes till att sanera huset från myror. Perfekt väder för ändamålet, grått, lite blåsigt och några regnstänk. Huset blev rent och jag hoppas, ta i trä och knackar mig själv i huvudet, att myrorna är utrotade.

Tidig kväll sprack himlen upp och vi gick ut och fortsatte med den nygamla lekplatsen. Barnen är så förtjusta och får använda spillvirket lite som de vill.

20140421-181922.jpg

Maskinerna har kommit och i morgonbittig börjar de gräva. Är nervös inför projektet och önskar att tiden gick fort nu två veckor så allt är över och vi rott det i land.

2 thoughts on “Myrinvation

  1. Usch för myror i huset 😦 Tycker det är nog så jobbigt att ha dem ute på gården, haha!
    Du törs nog slå till på en Kärscher fönstertvättare…den är super! Jag har lurat flera att köpa den och de har blivit nöjda allihopa 😀 Nu tycker jag till å med att det är KUL att tvätta fönster, bara en sån sak! 🙂

    • Ang fönstertvätten skall jag prata med granen som har en, enligt lillebror. Fast jag tror inte hon är nöjd för hennes fönster är alltid smutsiga 😉

Kommentera

