Helgen

Vilken underbar helg, massor med sol på min kropp, ljuvligt.

I fredags när jag satt en stund på altanen i min solstol hörde jag hur det knakade till under mig.  Var tvungen att kalla på maken för att komma upp utan att bli hopklämd av stolen. Så på lördagen stack vi till Plantagen och köpte nya stolar.

Försöker leta efter fina stora svarta krukor att ha vid poolen till sommaren men har svårt för att hitta just DE som tilltalar mig. Vet du var de har något som skulle passa in?

Vi har rett ut massor med saker som skulle tass i tu med, det känns bra men hela tiden kommer det nytt som måste tänkas igenom, inte med poolen utan annat som har med livet i säg att göra. I dag har jag fått säga NEJ till lite aktiviteter, vågar inte ta på mig, vet inte om jag löser det i denna för mig känsliga tid. Aja nu blev det nej och jag hoppas bara att alla inblandade kommer att förstå.

Det viktiga denna helgen var att tanka solljuset och det fick jag….i våra nya stolar.

Kommentera

