En tuff vecka…

Egentligen inte men ändå. Inte så mycket aktiviteter utan mera att många olika saker skulle redas ut, bockas av på diskutera/ta i tu med listan.

Inte då mycket tid till mig själv, det som jag så väl behöver för att må bra och inte känna att jag drunknar.

I går lyckades jag säga NEJ, lägg inte det oxå på mig i kväll.

Hoppas att nästa vecka bjuder på lite mera flyt….lite lugn. Jag det i alla fall fram emot helgen då det annonseras en STOR sol på väderkartan över oss. Lite sol på kinderna och att tanka D-vitamin är behövligt så här års. Dessutom har jag bokat in mig på något trevligt på torsdagskvällen.

Till frukost konstaterade barnen att det var fredag i dag och att det betyder FREDAGSMYS och det ser jag fram emot lika mycket som de.

Så jag önskar er alla en mysig fredag och härlig helg.

Kommentera

