Jag fick dåligt samvete

I helgen fick jag 30% rabatt på Jotex om jag handlade sängkläder. Storebror behöver verkligen något nytt. Det fungerar inte längre med spindelmannen, Wallie ( den gula roboten som bor på en soptipp) eller Rotatouille. Han är ju stora killen.

Hans rum går i vitt och spindelmannen blått, så jag ville ha något färgstarkt till honom.

image

Men killen vart inte lika sugen på detta som jag. Han ville ha lite mera Amerikanskt…

image

Det är oxå fint. Denna still har vi i sovrummet men jag tycker att det blir lite mesigt i hans rum, så jag beställde det jag ville och tänkte säga att det andra var slut….

Aja baja, mamma.

I kväll när maken lagt storebror berättade han för sin pappa om sängkläderna han hade sett och som jag skulle beställa….

Då kom mitt dåliga samvete över mig. Jag loggade in på Jotex och kunde faktiskt lägga till HANNS sängkläder till beställningen och det ser ut som om jag får 30% på det oxå.

Hoppas jag har räddat mig själv här.

Kommentera

